Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

sobota, 2 stycznia 2016

366 dni z książką


Jak wiadomo - ten rok będzie szczególny. Będzie miał 366 dni!
Tytuł bloga pozostanie jednak niezmieniony.
I nie mam żadnych szczególnych planów. Ot, mam nadzieję, że uda mi się przynajmniej 104 książki przeczytać. Ostatnie lata były bardzo dobre. Nie wiem jednak, co mi przyniesie nadchodzący rok. Bo w 2015 roku nie zrealizowałam wszystkich planów. Pozostały mi dwie pozycje z cyklu "Cała Polska czyta dzieciom".
208 książek - a kilka cieniutkich. Niektóre z cyklu "Wojny dorosłych  - historie dzieci" liczyły ~50 stron. Ale nie żałuję lektury i tego, że w roku 2015 zetknęłam się z tym cyklem.
Ten 366 dzień niech będzie na nieczytanie, bo nie samym czytaniem człowiek żyje :D
Może pisanie lepiej pójdzie ;)

1 komentarz:

  1. Cyklu nie znam. Ostatnio polowałam na książki dla dzieci, ale o kotach. Parę zgromadziłam teraz tylko przeczytać ;) W Nowym Roku życzę Ci, by wszystkie plany były zrealizowane. I te dotyczące czytania i te dotyczące pisania ;)

    OdpowiedzUsuń