Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

niedziela, 24 stycznia 2016

Nie moja bajka

Bardzo zaintrygował mnie tytuł tej książki, dlatego ją wypożyczyłam.

Wydawnictwo Znak
Data wydania: 3 listopada 2014
ISBN: 9788324029679
Liczba stron: 220


Przeczytałam, i...
Książka nie podobała mi się. Może dlatego, że nie lubię surrealistycznych opowiadań (dlatego tez mam problem z "Alicją w Krainie Czarów"). Wszystko w tej książce jest takie zakręcone.

Bohaterami tej książeczki jest zmieniający kolory (np. na zielony) koń i królik. Pojawia się także pingwin oraz kukółka. Tak, kukółka. Więc i jest surrealistyczna ortografia. Akurat pisownia tego słowa została uzasadniona. Ale co ze słowem nie opodal?

I jeszcze te pleonazmy. Opadanie w dół. Czy to celowy zabieg autora?

Książka została napisana w 1978 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz