Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

czwartek, 5 września 2013

Szlaban w Śródziemiu

Tolkien, Władca Pierścieni, Hobbit - oto kolejne zainteresowanie pewnego siedmiolatka. Tolkienem zaczął się interesować w wieku lat 6. Cóż, według mnie to trochę za wcześnie. Ale szanuję zgodę rodziców na zaprzyjaźnienie się z Tolkienem. Przynajmniej nie mam problemu z kupnem prezentu pod choinkę - pewnie będzie to lego z kolejną sceną z Hobbita czy Władcy Pierścieni.
W te wakacje obok oglądania i czytania Harrego Pottera oglądaliśmy codziennie literackie lego. Zamek Hogwart pokazałam w poprzednim wpisie. Teraz będzie coś z Władcy Pierścieni.


Wieża Orthank z Władcy Pierścieni Mierząca ponad 2 metry i ważąca ponad 50 kilogramów (czyli więcej, niż ja ;) ) konstrukcja została zaprezentowana przez grupę OneLug podczas festiwalu Brickcon w Seattle w 2011 roku. Więcej zdjęć można zobaczyć tutaj,










A oto lego kupione i złożone przez nas. Nie jest tak okazałe, jak to na górze, ale...








Trzeba się trochę natrudzić, żeby ułożyć coś takiego. Mimo, że są instrukcje.
Błyskotliwy siedmiolatek w przeciwieństwie do mnie jednym tchem potrafi wymienić imiona wszystkich Krasnoludów oraz rozpoznać je  w Lego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz