Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

wtorek, 16 sierpnia 2016

Brzydki tytuł


Data wydania: 2012
ISBN: 9788377851128
Liczba stron: 48


O tym, że istnieje książka o takim tytule obiło mi się o uszy. Niezbyt ładnym tytule, rażącym słuch estetyka.
Czasami wypożyczam książki ot tak - zobaczę tytuł w bibliotece, książka przyciągnie mój wzrok. Tak było i w tym przypadku.
Co zawiera książka? Już sama okładka mówi: powtarzanki i śpiewanki.

"Siedzi baba na cmentarzu
Trzyma nogi w kałamarzu
Przyszedł duch - babę w brzuch
Baba fik, a duch znikł"


Książka zawiera różnorakie wierszyki i wyliczanki.
Wiele z nich znałam w dzieciństwie.Razem z innymi dziećmi śpiewałam "Jedziemy na wycieczkę, bierzemy misia w teczkę...".
Niektóre z wyliczanek znałam trochę w innej formie.

1 komentarz:

  1. A mnie bardzo śmieszy ten tytuł :) Myślę, że dziecko, podobnie jak dorosły, potrzebuje czasami śmiechem rozładować napięcie. Lepiej, żeby kogoś nazwało panem Pierdziołkiem, niż gorzej (usłyszawszy jakieś określenie tu lub tam). No i jest okazja do tego, żeby z dzieckiem porozmawiać, kiedy co powiedzieć wypada, a kiedy absolutnie nie!

    OdpowiedzUsuń