Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

niedziela, 12 lutego 2017

Głos serca

Zdjęcie użytkownika Ewa Anna.
Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Tytuł oryginału: Songs of the Humpback Whale
Data wydania: 15 maja 2012
ISBN: 9788378391500
Liczba stron: 560

Spośród wszystkich książek Jodi Picoult ta jakoś najmniej przypadła mi do gustu, nie będzie moją ulubioną.

A o czym opowiada?
- o pokręconych relacjach międzyludzkich (mąż-żona, brat-siostra, matka-córka)
- trochę o molestowaniu i kazirodztwie, jednak ten temat nie jest główną osią książki
- o humbakach
- o hodowli, uprawie jabłek
- o problemie z nastoletnią córką, która zakochuje się w starszym mężczyźnie

Książka jest debiutem autorki, jednak jest to ostatnia książka Jodi Picoult, jaką przeczytałam - a czytałam ich wiele.
Znalezione obrazy dla zapytania jodi picoult kolekcja
zdjęcie kolekcji

Teraz wydawnictwo Prószyński i S-ka wydaje kolekcję książek Jodi Picoult, jednak ze względów finansowych nie będę jej kupować. Na niektóre książki miałam nawet chrapkę, np. "Dziewiętnaście minut". Niestety, książka wyjdzie w dwóch tomach, co podnosi jej koszt. Porównywalna cena do cen w księgarni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz