Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

poniedziałek, 22 lutego 2016

Urodziny

Wydawnictwo Dwie Siostry
Tytuł oryginału: De verjaardag van alle anderen
Tłumaczenie: Jadwiga Jędryas
Data wydania: 20 maja 2014
ISBN: 9788360850749
Liczba stron: 138


138 stron - tak twierdzi biblioteka, bo strony są nienumerowane Emotikon tongue
"Toon Tellegen (ur. 1941)- holenderski pisarz i poeta. Absurdalnymi historiami o zwierzętach wykreował oryginalny literacki świat, który urzeka zarówno dorosłych, jak i dzieci".
Cóż, mnie ten świat za bardzo nie urzeka. Nie twierdzę, że książka jest zła, tylko, że mnie nie zaczarował ten świat. Książka jest pięknie wydana. Dzięki niej poznałam parę gatunków zwierząt.  Ale zakręcone książki są nie dla mnie ;)
A co w książce?
Mamy las i urodziny różnych zwierząt: słonia, wrony, hipopotama, mrówki, pająka...
49 razy obchodzimy urodziny. Urodziny obchodzi nawet deszcz, czy las.

A teraz sprawdzam, jak wygląda (zdjęcia pochodzą z Google):
- pawica gruszówka



- kozioróg dębosz



- prosię ziemne


Przypominam także sobie, jak wygląda morświn
,

czy popielica

Emotikon wink .
One też obchodziły urodziny.


Urodziny obchodził także ptak sekretarz


Występującemu w książce słoniowi czasem zdarza się spaść, np. z drzewa. Dobrze, że nie w dół, bo w jednej książce spotkałam się z takim zjawiskiem, jak opadanie w dół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz