Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

czwartek, 6 lutego 2014

Nareszcie!

Pod koniec 2013 roku rozpoczęłam swoją przygodę ze "Zwiadowcami". Wypożyczyłam tylko jeden tom - a nuż książka się nie spodoba? Spodobała się. Przynajmniej na tyle, że poszłam do biblioteki po kolejne tomy. Wypożyczałam po kilka. Do szóstego tomu. Niestety, siódmy tom ktoś wypożyczył i rozpoczęło się żmudne oczekiwanie. Nie próżnowałam, przeczytałam w tym czasie 14 innych książek. Jednak tęskniłam za Haltem, Willem i innymi bohaterami.

Wreszcie wczoraj, po czterech tygodniach oczekiwania dostałam SMS z biblioteki: KSIĄŻKA DO ODBIORU :D
Zwiadowcy. Okup za Eraka - John Flanagan
Tłumaczenie: Stanisław Kroszczyński
Tytuł oryginału: Ranger's Apprentice: Erak’s Ransom
Seria/cykl wydawniczy: Zwiadowcy tom 7
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 6 października 2010
ISBN: 9788376860237
Liczba stron: 472

Co nowego u "Zwiadowców"?
Oczywiście, jak sam tytuł wskazuje pojawia się tu Erak. Znudziło mu się wygodne życie oberjarla i postanawia jeszcze raz wyruszyć w morze...

Halt bierze ślub (he, he). Rozpoczynają się żmudne przygotowania do ceremonii. Halt bierze ślub z Lady Pauline, a więc z ważną osobą, wiec ceremonia musi być okazała. Uczestniczyć w niej ma 200 osób. Wiedzieliście, że w takim wypadku ( w ogóle przygotowując wesele, myśląc o usadzeniu gości)  warto pomyśleć o stole dla nudziarzy?

Wesele przerywa nadejście Svengala, jednego ze Skandian.
Na tym stanęłam i jestem ciekawa, co dalej.

Pozostałe tomy (poza ostatnim, 12) mam u siebie ;)

Książka pasuje do kilku wyzwań. Jest to książka dla młodzieży (oznaczenie wiekowe 11+)
z biblioteki. No i można rzec, że jest to opasłe tomisko (ponad 400 stron).

2 komentarze:

  1. super! to znaczy, że zabawa była i będzie przednia z tą lekturką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęła mnie seria.
      Ech, Will leży umierający na pustyni i czekam, co dalej. Wiem, że przeżyje, odnajdzie Wyrwija, ale z niecierpliwością czekam na ro, co dalej. I co z Erakiem i resztą ekipy ;)

      Trochę mam zaległości w recenzjach, jeszcze "Ja, kapitan" w połowie opisana leży.

      Usuń