Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

niedziela, 5 stycznia 2014

Blog godny polecenia

Blog ten dotyczy literatury dziecięcej i młodzieżowej. Jego nazwa to Czytanki-przytulanki . Podoba mi się autorka i sposób, w jaki ona pisze.  Niedawno blog obchodził 4 urodziny, z tej okazji autorka urządziła konkurs.

Kto wie? Może i ja coś wygram? Parę lat temu postanowiłam, że nie będę się wstydzić, ani mieć obiekcji, tylko sięgać po literaturę dziecięcą i wliczać ją do zestawu przeczytanych książek.

2 komentarze:

  1. I ja czytam. Stwierdzam, że dobrych książek dla dzieci jest coraz więcej. Niektóre to prawdziwe dzieła sztuki. Pozdrawiam noworocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście. Ale trafiają się czasem i badziewia, książki, w których pisze, że po śmierci człowiek może zostać hot-dogiem. Brr...

      A teraz na etapie "Zwiadowców" jestem, wciągnęłam się ;)

      Usuń