Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

środa, 1 stycznia 2014

Tolkien na dużym ekranie

Azog

Widok Azoga Plugawca jakoś źle wpłynął na długość mojego snu ;)
Poszłam spać o 1:00. Wiadomo, Sylwester.
Za to obudziłam się  przed 6:00.
Cóż, teraz wypada czekać na trzecią część filmu, która będzie miała miejsce - o ile dobrze wyszperałam - 17 grudnia 2014 roku.
Przedtem przypomnę sobie dzieło Tolkiena. Nie chciałam drugi raz w roku czytać jednej książki.

3 komentarze:

  1. Ja słyszałam, że premiera 3 części będzie w lipcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najpierw słyszałam o lipcu. W Wikipedii znalazłam jednak inną - sprzeczną informację. Że jednak grudzień.
      Pożyjemy - zobaczymy :)

      Usuń
    2. Cytuję za Wikipedią:
      "Światowa premiera pierwszego obrazu z serii, zatytułowanego Hobbit: Niezwykła podróż (The Hobbit: An Unexpected Journey), miała miejsce 28 listopada 2012 roku. Drugi film, Hobbit: Pustkowie Smauga, pojawił się w kinach 13 grudnia 2013, zaś trzeci, Hobbit: Tam i z powrotem, miał mieć premierę 18 lipca 2014, jednak 28 lutego 2013 roku MGM wydało oświadczenie prasowe zgodnie z którym premierę filmu przesunięto na 17 grudnia 2014" .

      Usuń