Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

piątek, 9 maja 2014

Terry Prathett jeszcze raz

O Terrym Prathettcie słyszeli prawie wszyscy. Wiele osób czytało jego książki. Wiele osób lubi go i ceni. Ja nie znam jego twórczości.Czytałam jedną jego książkę - "Kot w stanie czystym" - i było to spotkanie nieudane.  Nie wiem, co ludzie widzą w tej książce, bo mnie wizerunek kota w zacementowanych łapkach, którego właściciel chce zepchnąć do stawu nie śmieszy.
Niemniej jednak autorowi chcę dać szansę. Byłam dziś w bibliotece i wróciłam ze stosem książek, drugą kartą biblioteczną (z innej biblioteki, niektóre książki są dostępne tylko tam) i pewną książką.

Tłumaczenie: Piotr W. Cholewa
Tytuł oryginału: Last Hero
Seria/cykl wydawniczy: Świat Dysku tom 27
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 9 października 2003
ISBN: 83-7337-445-0
liczba stron: 176
Opowieści ze Świata Dysku. Tom 27. Nie wiem, czy w przypadku autora, który napisał kilkadziesiąt książek kolejność ma znaczenie.
Już samo wydanie robi wrażenie. Piękny, kredowy papier, piękne ilustracje. Nawet Śmierć/Kosiarz mnie nie przeraża. I gdzieniegdzie przewinie się kotek :D
Chyba będzie coś o smokach
Wydanie trochę nieporęczne - nie nadaje się do torebki, ale cóż...
Mam nadzieję, że to jedyny mankament tej książki.

























He, he...
Drugi raz spojrzałam na Śmierć i wygląda ona mniej miło ;)

Wyzwanie biblioteczne się kłania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz