Polecany post

Spis recenzji...

czyli porządek musi być! Jak już człowiek dłużej, niż rok prowadzi bloga, to może pogubić się, o jakiej książce pisał, a o jakiej nie.  Pos...

wtorek, 31 marca 2015

Zapowiedzi, zapowiedzi (1)...

Oto jedna z nich. Podobno będzie w maju. Jest to siódma część przygód Zosi. Taką informację podała na Facebooku Agnieszka Tyszka.

Bardzo podobają mi się ilustracje autorstwa Agary Raczyńskiej. Wiem, że książkę przeczytam.
W marcu czytałam szóstą część - Zosia z ulicy Kociej na wycieczce.

Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data wydania: 8 października 2014
ISBN: 9788310126351
Liczba stron: 206 [18]


Zosia jest nie tylko na wycieczce. Sama wycieczka to cztery rozdziały. Przygotowania i pakowanie się odbywa się na ulicy Kociej.
Wycieczka ma się odbyć w miejscowości o uroczej nazwie Zgniłki. No i nie można brać ze sobą komórki? Ale NIH znajdzie na to radę.
Nie może też zabraknąć ciotki Maliny oraz niesfornej Mani. Uwielbiam jej neologizmy i szalone pomysły w stylu kupno kaloszy dla motyla.
Na Kociej szykują się wielkie zmiany. Mama Zosi i Mani dziwnie się zachowuje. Ja od początku domyśliłam się przyczyn tego zachowania. Po przeczytaniu ostatniego rozdziału od razu pomyślałam, że ciąg dalszy nastąpi.
Jakie to zmiany - można się domyślić widząc okładkę siódmej części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz